Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Hűségpont rendszer

Értékeljük a hűséged!   /   Hűségpont tájékoztató

A vásárlói hűség értékes tulajdonság, melyért cserébe mi pontokat ajándékozunk. Rendeléseiddel automatikusan hűségpontokat gyűjtesz. Minden elköltött 100 Ft után 1 pontot kapsz. Az összegyűjtött pontjaidat akár a következő vásárlásod során is betudod váltani. A rendelésed után kifizetendő összeg értékét csökkenteni tudod, hiszen 1 pont = 1 Ft. Mindenképp vedd figyelembe, hogy az összegyűjtött pontok beváltására 90 naptári nap áll rendelkezésedre.

Hogyan működik a hűségpont rendszer?

  • A hűségpontok gyűjtésére csak regisztrált vásárlóként van lehetőséged. 
  • A vásárlásodhoz kapcsolódó hűségpontokat az aktuális rendelésed kosárértéke alapján számítjuk ki, így a pontok kiszámításába a szállítási költség és az esetleges utánvételi díj nem számít bele.
  • Az így összegyűjtött pontok hozzáadódnak a hűségpontszámládhoz.
  • A hűségpontszámládon rendelkezésre álló pontok mennyiségéről a bejelentkezést követően a Fiókom menü legalján tájékozódhatsz. Itt megtalálhatod az előző rendeléseid adatait is.

Mikor kapom meg a hűségpontjaimat?

  • Az adott rendelés után járó hűségpontjaidat mindig a rendelésed leadásakor számítjuk ki, kosárértéktől függően. A hűségpontok kiszámításába a szállítási költség nem számít bele.
  • Az adott rendelésed után járó hűségpontokat a rendelés leadását követően azonnal megkapod, melyeket ezután már azonnal fel is használhatsz. Amennyiben a rendelés átvételétől elállsz, akkor az adott rendelés után nem jár hűségpont.
  • Következő vásárláskor az eddigi összegyűjtött pontjaidat tetszőlegesen felhasználhatod bármely termékre.
  • Az összegyűjtött hűségpontokat az adott rendelésed leadása során a pénztárnál tudod beváltani a Hűségpont megadása mezőben.

just free hűségpont segítség

Hogyan tudom gyűjteni a hűségpontjaimat?

  • A hűségpontok gyűjtése teljesen automatikus, azaz a vásárlásod során gyűlik, majd pedig jóvá is íródik a hűségpontszámládra. Ehhez viszont arra van szükség, hogy a vásárlás előtt mindig jelentkezz be a webáruházba.
  • A hűségpontok gyűjtésének alapja, hogy minden, nálunk elköltött 100 Ft után 1 hűségpontot kapsz. A szállítási díjak a pontgyűjtésbe nem számítanak bele.
  • A vásárlásod során minden terméknél látni fogod, hogy az mennyi hűségpontot ér.

Hol tudom ellenőrizni, hogy mennyi hűségpontom van?

  • A webáruházunkba történő belépést követően a Fiókom menű legaláján található Új Hűségpontok menüpontban tájékozódhatsz, ahol az előző rendeléseidet is láthatod.

Hogyan tudom beváltani az összegyűjtött hűségpontjaimat?

  • Ha már van nálunk összegyűjtött hűségpontod, akkor vásárolhatsz vele webáruházunkban.
  • Az összegyűjtött hűségpontjaidat a vásárlás során a pénztárnál a Szállítási Mód kiválasztásánál tudod beváltani, elkölteni bármilyen nálunk kapható termékre vagy termékekre. Szállítási díjra a hűségpont nem váltható be.
    • A fizetés során rendszerünk mutatni fogja a részedre eddig jóváírt hűségpont összegét.
    • Ezt ellenőrizve dönthetsz, hogy felhasználod-e a pontokat vagy egy későbbi cél érdekében még gyűjtesz hozzá pontokat.
  • Az összegyűjtött hűségpontjaidat 1 pont = 1 Ft értékben számítjuk be, tehát a fizetendő rendelésed kosárértéke ilyen mértékben csökkenthető.
  • Az összegyűjtött hűségpontok a jóváírás napjától számított 90 napon belül használhatóak fel.
  • Amennyiben a rendelkezésedre álló 90 nap alatt az adott hűségpontokat nem használod fel, úgy a felhasználatlan hűségpontok véglegesen törlődnek.

 Jár-e hűségpont a hűségponttal történt vásárlás után?

  • A hűségpontot nem lehet hűségponttal gyűjteni, vagyis az adott rendelésed hűségponttal fizetett részéért nem jár hűségpont. Ha például szeretnél leadni egy rendelést, amely 15.000 Ft értékű és ebből 2000 Ft értéket hűségponttal szeretnél fizetni, akkor új hűségpontot 13.000 Ft-nyi összeg után kapsz.

Lehet-e egyszerre hűségpontot és kuponkedvezményt is felhasználni?

  • Vásárlásod alkalmával a kedvezményeket nem tudod összevonni, azaz el kell döntened, hogy számodra melyik kedvezmény a vonzóbb és azt tudod felhasználni. A kupon és hűségpont kedvezmény tehát egy vásárláson belüli összevonására nincs mód.

Vannak-e egyéb feltételek?

  • Hűségpontot csak regisztrált vásárló tud gyűjteni.
  • A szállítási vagy utánvét díjat nem számítjuk be a hűségpont rendszerbe.
  • A hűségpontot nem lehet készpénzre átváltani vagy más vásárlónak, vásárlóknak átruházni.
  • Lemondott, visszautasított rendelésekért nem tudunk hűségpontot adni.

 

Amennyiben kérdésed lenne a hűségpontokkal kapcsolatban, keress minket az elérhetőségeinken!